Splošni pogoji poslovanja
Veljavnost ponudbe
Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Za morebitne napačne podatke pri opisih ne odgovarjamo, slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.
Pritožbe
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora.
To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Pravica do odstopa od pogodbe
Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pri pogodbah sklenjenih na daljavo, pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe.
Slednje mora storiti v roku 14 dni od prejema blaga in sicer pisno ali pa z vračilom blaga (za odstop od pogodbe se šteje vrnitev prejetega blaga podjetju), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
V kolikor je odstop od pogodbe na podlagi pisnega sporočila, mora potrošnik vrniti blago podjetju v roku 30 dni od odstopa. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (poštnina). Izdelek mora vrniti neuporabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži z etiketami in računom.
Najkasneje v 14 dneh po prejemu blaga bo podjetje izdelek zamenjalo ali pa bo vrnilo plačilo.
Cene
Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah veljajo samo za nakup preko spletne trgovine. Cene veljajo po veljavnem ceniku in že vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo do objave novega cenika na spletni strani.