Pravilnik o vračilih

Postopek nakupa
Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb POTRDITEV NAROČILA odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno “generira – ustvari” in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki …). S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem možnem roku. Če je rok dobave daljši ponudnik o tem obvesti kupca.

Reklamacije
Kupec pošlje izdelek z napako v garancijskem roku na naslov, naslov podjetja. Če prodajalec ugotovi, da je reklamacija upravičena, bo izdelek popravil ali zamenjal, ter ga na svoj strošek poslal kupcu nazaj.

Če pa ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ali malomarnega ravnanja kupca bo servis nepopravljen izdelek poslal nazaj kupcu na njegov račun.

Plačilo
Ponudnik priloži račun k paketu, z razčlenjenimi stroški. Kopija računa se pošlje na elektronski naslov. Uporabnik lahko plača naročeno blago ob dostavi, po predračunu na TRR ali z uporabo kreditne kartice. Plačilo na obroke ni možno. Dokler izdelek ni plačan v celoti je v lasti podjetja XINGA, Kristina Šipek s.p.

Dobavni rok
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 1-3 delovne dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi priporočamo, da za rok dobave pošljete e-mail. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Dostava
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Nakupovalni voziček